Communiceren met betrokken personen

Download als PDF

Communicatie versturen

U kunt op verschillende manieren communicatie versturen naar personen. De eerste manier is door met de rechtermuisknop op een afspraak in de agenda te klikken; u kunt kiezen tussen de betrokken personen van het zorgtraject.

 

De tweede manier is door in het dossier van de cliënt op “Acties” te klikken.

 

Het volgende scherm laat u communicatie toevoegen aan de betreffende persoon. U heeft de keuze uit de volgende soorten communicatie.

 

Document: Koppel een document aan de persoon, zodat deze te vinden is onder communicatie.

E-mail: Verstuur een e-mailbericht naar de persoon en bewaar deze onder communicatie.

Zorgmail: Verstuur een versleuteld bericht via Zorgmail en bewaar deze onder communicatie.

 

 

Op deze manier kunt u binnen Curasoft contact opnemen met uw cliënt of de huisarts/verwijzer van de cliënt. Toegevoegde communicatie is terug te vinden onder het tabblad “Communicatie”.

 

Template instellen

In het communicatiescherm is het ook mogelijk om gebruik te maken van templates. Selecteer binnen het communicatiescherm een template en klik op “Laad template”.

 

 

Templates zijn vooral handig voor afspraakbevestigingen, brieven naar de huisarts, eindrapportages etc. De brief wordt automatisch gevuld met de gegevens uit het dossier van de cliënt. Na het laden van de template is het mogelijk de brief naar eigen wens aan te passen. Hieronder vindt u twee voorbeelden van templates.

 

 


Terug