Voordat u start met Curasoft

Download als PDF

Voordat u Curasoft in gebruik neemt is het belangrijk de volgende stappen te doorlopen:

1. Teken uw Curasoft overeenkomst

2. Bezoek de activatie pagina en vul de gegevens in

  • Algemene gegevens (zodat wij uw omgeving kunnen inrichten)
  • Medewerkers
  • Locaties (indien uw zorginstelling meerdere vestigingen heeft)

3. Vraag eventueel de volgende certificaten aan

  • Vecozo Certificaat (declareren en verzekeringsgegevens)
  • UZI-servercertificaat (BSN-diensten)
  • Meld u aan bij de DIS (alleen voor DBC-trajecten)
  • Meld u aan bij de DBC-Grouper (alleen voor DOT/DBC)

4. Vraag eventueel aanvullende diensten aan (ZorgMail, Qualiview, MediQuest, Twinfield etc.)

5. Bepaal wat voor trainingen u wilt

 

Ondersteuning

Bij vragen of problemen tijdens de inrichtingsfase van Curasoft kunt u altijd contact opnemen met onze Support Desk. Vermeld voor een efficiënte ondersteuning in dit geval dat uw vragen een nieuwe Curasoft omgeving betreffen, of er meerdere praktijken aan gekoppeld zijn en welke disciplines u ondersteund.

 

Handige links


Terug