Mijn Curasoft

Ondersteuning

De antwoorden op de meest gestelde vragen zijn terug te vinden in de Kennisbank die u kan starten vanuit de Curasoft software. Hier vind u ook trainingsvideo’s. Voor vragen over inloggen of opstarten kunt u terecht op onze kennisbank.

Heeft onze kennisbank uw vraag niet kunnen beantwoorden? Dan kan uw beheerder of contactpersoon contact opnemen met uw accountmanager. Deze service is inbegrepen in de beheer licentie van uw software en toegankelijk voor uw software beheerder of project coördinator.

Wij zijn bereikbaar via telefoon en e-mail:

Telefoon: 075-6707060 (optie 3)
E-mail: support@curasoft.nl 

Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur, behoudens algemeen erkende feestdagen en dagen waarop wij gesloten zijn. Wij registreren iedere melding en/of verzoek en bewaken de voortgang hiervan.

Storing buiten kantoortijden?

Bij een storing zijn we indien nodig ook buiten kantoortijden bereikbaar middels het formulier: urgente support aanvraag.

Teamviewer

Wanneer u contact heeft met onze support desk en het is wenselijk om een meekijksessie te starten, dan kunt u gebruik maken van deze link.